کنترلر و هدست مخصوص بیست سالگی ایکس باکس معرفی شدند

روز 15 نوامبر (24 آبان) سالگرد بیست سالگی ایکس باکس خواهد بود و کمپانی مایکروسافت برای جشن گرفتن آغاز دهه سوم عمر ایکس باکس برنامه‌های مخصوصی در نظر گرفته است.

به همین مناسبت، این کمپانی امروز کنترلر و هدست جدیدی با طرح مخصوص بیست سالگی ایکس باکس معرفی کرده است که در همان روز 15 نوامبر در بازار‌های جهانی منتشر خواهند شد.

کنترلر ایکس باکس با طرح بیست سالگی ایکس باکس ظاهری شیشه‌ای و سیاه دارد که اجزای داخلی آن برای هرچه بهتر دیده شدن از چشمان کاربر، نقره‌ای رنگ هستند.

دکمه ایکس باکس این کنترلر هم با رنگ بندی کلاسیک این برند روی کنترلر قرار داده شده است تا حس خاطره انگیز کنسول‌های قدیمی ایکس باکس را به کاربر منتقل کنند.

این رنگ بندی سبز دور دکمه‌های آنالوگ کنترلر و پشت آن هم روی محل قرار گیری انگشتان دیده می‌شود.

این کنترلر از تمامی قابلیت‌های کنترلرهای جدید ایکس باکس مانند ارگونومی بهتر برای راحتی دست کاربر، اتصال به تمامی دستگاه‌های پشتیبانی شده، دکمه اشتراک گذاری مخصوص و تاخیر کم در انتقال داده پشتیبانی می‌کند.

کاربر می‌تواند به راحتی این کنترلر را به شکل بی‌سیم به تمام دستگاه‌های خود مانند ایکس باکس سری ایکس و اس، ایکس باکس وان، کامپیوتر، گوشی‌های اندرویدی و iOS متصل کرده و هنگام نیاز از آن استفاده کند.

این کنترلر با اتصال بلوتوث هم به دستگاه‌های مورد نظر متصل خواهد شد.

لازم به ذکر است که با اتصال این کنترلر به کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس، یک تم داینامیک مخصوص بیست سالگی ایکس باکس به کاربر اهدا می‌شود.

البته در صورت تعویض تم کنسول و قطع اتصال این کنترلر، تم بیست سالگی ایکس باکس از دسترس کاربر خارج می‌شود و با اتصال دوباره این کنترلر به دستگاه، دوباره در دسترس کاربر قرار می‌گیرد.

کنترلر مخصوص بیست سالگی ایکس باکس با قیمت 69.99 دلاری عرضه خواهد شد.

هدست سیمی مخصوص بیست سالگی ایکس باکس هم طراحی شیشه‌ای و کلاسیک مشابه کنترلر دارد و بر اساس تکنولوژی جدیدترین هدست مخصوص ایکس باکس طراحی شده است.

هدست مخصوص بیست سالگی ایکس باکس هم در روز 15 نوامبر با قیمت 69.99 دلاری عرضه خواهد شد.

از دیگر محصولاتی برای جشن بیست سالگی ایکس باکس معرفی شده‌اند می‌توان به پایه شارژر کنترلر ایکس باکس ساخت کمپانی Razer و محصولات پوشیدنی مختلف اشاره کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا