تعمیرات ایکس باکس وان در تهران و شهرستان ها

Xbox One repairs in Tehran and other cities

تعمیرات کنسول بازی ایکس باکس یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی ایکس باکس است. این خدمات به دلیل تمرکز بر عیوب رایج این دستگاه و شناسایی کارآمدترین روشهای تعمیر در بالاترین سطح کیفی انجام می پذیرد.

تعمیرات کنسول بازی سونی در این مرکز محدود به مورد خاصی نیست و تمامی اشکالات نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه را شامل می گردد.

حتی الامکان تلاش می گردد تا اشکالات نرم افزاری دستگاه بصورت رایگان ارائه گردد مگر آنگه اشکال پیش آمده زمان‌بر و نیاز به اقدامات جدی داشته باشد. تعمیرات کنسول بازی در این مجموعه مشمول گارانتی محدود می باشند و بازه زمانی این گارانتی در حین مراجعه مشخص گشته و به صاحب دستگاه اعلام می گردد.

تعمیرات کنسول بازی ایکس باکس در این مرکز به دست تیمی از مهندسان و کارشناسان خبره و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد. برخی از خدمات ارائه شده در این مرکز عمومی بوده و به سایر دستگاه ها و تجهیزات بازی نیز مرتبط می باشد.

برخی از این خدمات عبارتند از: تعمیر پلی استیشن و ایکس باکس، تعمیر کنسول بازی، تعمیر برد اصلی ایکس باکس و پلی استیشن، تعویض درایو و لنز، تعمیر آداپتور xBox و PS4، تعمیر کنترلر کنسول، تعمیر کینکت و رفع اشکالات هنگ دستگاه، رفع اشکال سه چراغه شدن پلی استیشن، تعمیر لنز ایکس باکس و عیوب داغ کردن کنسول و …. .

تعمیر برد ایکس باکس ۱

برطرف کردن اشکالات هنگ دستگاه و داغ کردن بورد
تعویض چیپ گرافیک و تعمیر رم دستگاه
پروگرام کردن بایوس ایکس باکس
برطرف کردن عیوب APU , SOUTH BRIDGE , NAND
تعویض درایو کنسول، تعمیر آداپتور، تعمیر کنترلر و تعمیر کینکت

نمایندگی تعمیرات ایکس باکس وان در شهرستان ها

نمایندگی تعمیرات xbox one به منظور رفاه حال کاربران خود اقدام به تاسیس نمایندگی تعمیرات ایکس باکس وان در شهرستان ها کرده است و با به کارگیری کارشناسانی با دانش و تجارب عملی بالا سعی در ارائه ی بهترین خدمات کیفی را دارد.

نمایندگی تعمیرات xbox one در تمامی استان های همدان ، گیلان ، اراک ، قزوین ، خراسان ، تبریز ، فارس ، گلستان، در شهرستان های اصفهان ، زنجان ، رشت ، ساری ، کرمان ، کرمانشاه ، اهواز نیز خدمات ارائه می دهد، تا کاربران ساکن این شهرستان ها از خدمات تعمیراتی و فروش بهره مند شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02133918599

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا