تعمیرات ایکس باکس وان اس XBOX ONE S

Repair XBOX ONE S

تعمیرات ایکس باکس وان اس XBOX ONE S

تعمیر ایکس باکس وان اس : دستگاه ایکس باکس xbox one s از جمله دستگاه های بازی می باشد که امروزه مورد استقبال واقع شده است.

این گونه دستگاه ها و نوع بازی آن به علت گرافیک و کیفیت خوب و بازی های جذاب و هیجان انگیز آن بین نه تنها کودکان بلکه بزرگسالان هم محبوب است.

تعمیر ایکس باکس وان اس

برخی معتقدند استفاده از ایکس باکس می تواند به رشد هوش کودکان نیز کمک کند!. به خاطر نوع بازی ها که کودک را مجبور به تصمیم گیری می کند. گاهی توصیه می شود به جای خرید تبلت برای کودک به منظور بازی از انواع کنسول ها استفاده شود.

چرا که برخی از این بازی ها نیاز به تحرک دارد و این برای سلامت او وکسی که بازی می کند بسیار مفید واقع خواهد شد.

یکی از انواع ایکس باکس xbox می توان به ایکس باکس وان اس xbox one s اشاره کرد. اولین چیزی که در مورد این مدل از ایکس باکس xbox می توان گفت این است که نسبت به مدل معمولی آن کوچکتر و رنگ آن سفید است.

این وجه تمایز ظاهری مهمی برای ایکس باکس وان اس xbox one s جهت تشخیص آن میباشدکه در تعمیر ایکس باکس وان اس  xbox one s مهم به نظر میرسد.

تعمیر ایکس باکس وان اس xbox one s

تفاوت دیگری که دارد استفاده از یه پایه در ان است که می توان به طور ایستاده از آن استفاده کرد.

سخت افزار آن نسبت به مدل معمولی آن (ایکس باکس وان xbox one ) تغییری نکرده و فقط گرافیک آن بهتر شده است.

به گفته برخی ایکس باکس وان xbox one زیباترین کنسول بازی ای است که تا کنون عرضه شده است.

دستگاه ایکس باکس xbox  باز نیز جز لوازم الکترونیکی می باشد که بسیار از ان استفاده می شود و این استفاده زیاد ممکن است گاهی با بروز مشکلات فنی مواجه شود.

این است که تعمیر ایکس باکس وان اس xbox box one s کارایی پیدا میکند.

تعمیر ایکس باکس وان ایکس xbox one x

گاهی این مشکلات از بدو خرید است و گاهی بعد از مدت طولانی بروز می کند. مانند : بلو-ری درایو معیوب هست که معمولا با خش خش زیاد دستگاه موقع خواندن دیسک شنیده می شود و گاهی هم باعث می شود که دیسک خوانده نشود و دیسک را به بیرون بدهد. دستگاه روشن نمی شود یا تصویر روی صفحه ثابت باقی می ماند یا به اصطلاح فریز می شود و یا هنگ میکند.

داغ شدن بیش از حد دستگاه که ممکن است از هیت سینک آن باشد و یا خمیر سیلیکن بین هیت سینک و چیپ از بین رفته باشد و بسیاری موارد دیگر که ممکن است شما با آن مواجه شده باشید که نتوانید با دستگاه کار کنید.

شما می توانید با مراجعه به واحد تعمیرات انواع دستگاه های ایکس باکس کپی خور نسبت به رفع خرابی یا تعمیر ایکس باکس وان اس خود اقدام کنید تا در اسرع وقت به شما تحویل داده شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02133918599

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا