پلی استیشن 5 طلایی با قیمتی نجومی معرفی شد

پلی استیشن 5

کمپانی سونی با قرار دادن برچسب 500 دلاری روی کنسول پلی استیشن 5، این کنسول را با ضرر در فروش منتشر کرد، اما این کنسول همچنان برای بسیاری از علاقمندان گران‌قیمت تلقی می‌شد و کمبود‌های مختلفی قطعات داخلی هم به نایاب شدن این کنسول و در نتیجه افزایش قیمت آن کمک کردند.

با وجود این کمبود‌ها و قیمت نسبتا بالای کنسول نسل نهمی سونی، یک کمپانی تولید لوازم لوکس تصمیم گرفته تا برخی قطعات پلی استیشن 5 را از جنس طلا ساخته و کنسول‌های منحصر به فرد و مخصوص خود را به فروش برساند.

کمپانی Caviar که در زمینه تولید مدل لوکس محصولات پرطرفدار فعالیت می‌کند، تصمیم گرفه تا حدود 100 عدد پلی استیشن 5 را در دو مدل لوکس تولید کرده و به فروش برساند.

مدل اول تنها یک روکش از طلای 24 عیار را روی قاب های پلی استیشن 5 قرار می‌دهد که طرای برجسته زیبا و لوکسی دارند.

این روکش های طلای 24 عیار قیمت کنسول‌ را تا 12.750 دلار بالا برده‌اند.

 

مدل دیگری که توسط کمپانی Caviar به خریداران پیشنهاد می‌شود، Solid Gold نام دارد که بسیار خاص‌تر از نمونه قبلی است. اگرچه هر دو مدل در ظاهر مشابه یکدیگر هستند، اما قاب‌های پلی استیشن 5 در نسخه Solid Gold کاملا از جنس طلای زرد 18 عیار ساخته شده‌اند.

همین‌ تفاوت به ظاهر کوچک در طراحی قاب‌های کنسول (و کنترلر دوال سنس) قیمت نسخه Solid Gold را به رقم باورنکردنی 352.770 دلاری رسانده است.

هر دو مدل با پایه‌ای از جنس‌ چوب آبنوس که با علامت مخصوص کمپانی Caviar مزین شده‌اند فروخته می‌شوند.

کنترلر‌ دوال سنس هم با روکشی از چرم سیاه و استیک‌هایی از جنس طلای 24 عیار (برای مدل روکش دار) و 18 عیار (برای مدل Solid Gold) همراه با این کنسول فروخته می‌شوند.

 

99 عدد از مدل روکش طلای پلی استیشن 5 و تنها پنج عدد از مدل Solid Gold پلی استیشن 5 توسط کمپانی Caviar تولید خواهد شد تا این دو مدل را در میان محدود‌ترین مدل‌های تولید شده مخصوص پلی استیشن 5 قرار دهد.

البته با توجه به این‌که همین کمپانی در گذشته هم یک مدل مخصوص دیگر از پلی استیشن 5 تولید کرده بود، این احتمال وجود دارد که با اتمام موجودی 104 عددی کمپانی Caviar این دو مدل، در آینده مدل‌های جدیدتری از پلی استیشن 5 توسط این کمپانی تولید شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا