بازی‌های رایگان ماه اکتبر سرویس ایکس باکس لایو گلد مشخص شد

باز هم ماه جدید و باز‌هم بازی‌های رایگان سرویس‌های اشتراکی! خوشبختانه در ماه اکتبر بازی‌های جذاب و مناسبی برای دارندگان سرویس ایکس باکس لایو رایگان خواهد شد. این در حالی است که هنوز چند روزی تا مشخص شدن بازی‌‌های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس فاصله داریم، اما با این حال شایعات منتشر شده اطلاعاتی از بازی‌های رایگان ماه اکتبر سرویس پلی استیشن پلاس منتشر کرده‌اند.

درست است که ماه سپتامبر هنوز به پایان نرسیده، اما طبق روال همیشگی در روز‌های انتهایی ماه، بازی‌های رایگان ماه آینده سرویس ایکس باکس لایو گلد مشخص شده است. همانطور که می‌دانید هر ماه بازی‌های رایگان ترکیبی از عناوین جدید و قدیمی هستند. متأسفانه در برخی ماه‌های سال، اکثر این عناوین قدیمی و کلاسیک به حساب می‌آیند، اما در ماه اکتبر شاهد ترکیبی مناسب بین بازی‌‌های کلاسیک و عناوین جدید هستیم که می‌توانید با داشتن سرویس ایکس باکس لایو گلد به راحتی آن‌ها را از آن خود کنید.

بازی‌های رایگان ماه اکتبر سرویس ایکس باکس لایو گلد مشخص شد

در ابتدا بهتر است به بازی Aaero اشاره کنیم که از ابتدای ماه اکتبر، تا انتها برای کنسول ایکس باکس وان رایگان خواهد شد. این بازی عنوانی در سبک Rail shooter است که به سبکی خاص شما را با ریتمی هماهنگ خواهد کرد تا بتوانید از گیم پلی نهایت لذت را ببرید.

عنوان بعدی، بازی Castlevania: Harmony of Despair است که از تاریخ یک اکتبر تا 15 اکتبر (9 تا 23 مهر ماه) برای کنسول ایکس باکس 360 رایگان خواهد شد. این نسخه از سری Castlevania همان نسخه معروف است که به بازیکنان اجازه می‌داد داستان را با کنترل برخی از مهم‌ترین شخصیت‌های اصلی سری به پیش ببرند. به طور کلی این عنوان از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است و رایگان شدنش برای کنسول‌های ایکس باکس خبر خوبی به حساب می‌آید.

عنوان بعدی، بازی Resident Evil Code Veronica X HD است. یک بازی کلاسیک ژاپنی از سری Resident Evil که یکی از خاص ترین عناوین سری به حساب می‌آید. این عنوان نیز برای دارندگان سرویس ایکس باکس لایو گلد برای کنسول ایکس باکس 360 از تاریخ 15 تا 31 اکتبر (23 مهر ماه تا 9 آبان) رایگان خواهد شد.

در انتها به سراغ یکی عناوین خاص این ماه خواهیم رفت که از تاریخ 15 اکتبر تا ابتدای ماه نوامبر رایگان خواهد بود. بازی Hover یک عنوان با عناصر ورزش نوین پارکور است که می‌تواند مدت‌ها شما را سرگرم کند.

تمامی این عناوین از تاریخ‌های مشخص شده روی سروی ایکس باکس لایو گلد قرار خواهند گرفت و دارندگان کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس نیز می‌توانند با قابلیت Backward compatibility این عناوین را به صورت رایگان تجربه کنند. البته در صورت داشتن اشتراک سرویس ایکس باکس لایو گلد.

نظر شما در رابطه با عناوین رایگان ماه اکتبر سرویس ایکس باکس لایو گلد چیست؟

برای دنبال کردن اخبار مربوط به سرویس ایکس باکس لایو و گیم پس با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا