آشنایی با ایرادات رایج کنترلر پلی استیشن 4 | تعمیر دسته PS4

کنترلر پلی استیشن 4 ممکن است به دلیل استفاده بیش از حد یا هر دلیل دیگری، دچار مشکلات سخت افزاری شود. مدارات، باتری، قاب، لاستیک دور قاب و سایر قسمت های این دستگاه در معرض آسیب های گوناگونی قرار دارند. از آنجایی که کنترلر پلی استیشن در مدل های و سری های گوناگونی توسط سونی ساخته شده است ، نیاز است برای تعمیر آن به مدل آن توجه کرد که تعمیرکاران ما به دلیل آنالیز و داشتن تجربیات فراوان در تعمیر مدل های مختلف به خوبی با ساختار آن آشنایی دارند و می توانند بهترین مسیر را برای تعمیر آن ها به کار بگیرند

لیست ایرادهای رایج کنترلر پلی استیشن 4

روشن نشدن کنترلر:

این مشکل میتواند چند دلیل عمده داشته باشد که مهترین و رایج ترین آن استفاده از شارژر فیک و یا شارژ موبایل می باشد که باعث سوختن برد کنترلر می شود.تنها روش رفع قطعی این مشکل تعویض برد کامل کنترلر می باشد که البته در موارد نادر با تعویض آیسی سوخته احتمال رفع این مشکل وجود دارد.

کشیدن آنالوگ به جهت های مختلف:

در این مشکل که بیشتر هنگام بازی کردن در بازیهای فوتبال و یا بازی های شوتر رایج است،بازیکن به طور غیر ارادی جا به جا شده و یا در بازی های شوتر در هنگام هدف گیری کنترلر ناخواسته هدف را جا به جا می کند.

عمل نکردن برخی از دکمه‌های دسته پلی استیشن

علت عمل نکردن و خراب شدن دکمه های دسته ناشی از فرسوده شدن ذغالی کنترلر است که با تعویض این ذغالی ها این مشکل رفع خواهد شد.ذغالی ها لاستیک هایی هستند که مثل اهرم عمل می کنند و حالت فنر فشار به پایین و بازگشت به بالا را به عهده دارند. این لاستیک ها به مرور فرسوده می شوند و دیگر مانند قبل به صورت صحیح عمل نمی کنند و بایستی تعویض شوند.

•عدم سینک شدن کنترلر با کنسول
مشکل شارژ نشدن کنترلر
مشکلات مربوط به باتری و پورت شارژ

•اجرای ناخواسته عملکرد دکمه ها بدون فشار دادن آن ها

حرکت آنالوگ بعد از فشار دادن دکمه های L2 یا R2

چگونه کنترلر خود را برای تحویل ارسال کنم؟

در سایت کپی خور میتوانید آدرس فروشگاه را مشاهده و بعد از هماهنگی تلفنی مورد تعمیری خود را به صورت حضوری و یا غیرحضوری به دست تعمیرکاران ما بسپارید.

همچنین اگر از سایر شهرهای ایران هستید میتوانید از طریق پست،تیپاکس و یا هر روش ارسال مطمئن دیگری بعد از هماهنگی تلفنی به آدرس درج شده در سایت برای ما ارسال نمایید.
توجه داشته باشید تیم کپی خور در کمترین زمان ممکن ایرادات مورد تعمیری را به همراه هزینه آن به شما اعلام میکند و سپس اقدام به تعمیر آن خواهد کرد.

با احترام

تیم کپی خور

 

 

 

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام . دسته پلی استیشن ۴ درست کار میکرد. یک سال ازش استفاده نکردم و ضربه ندیده. بعد از یک سال اومدم استفاده کنم وقتی ار ۳ رو میچرخونم ار ۲ رو میزنه و دکمه ال یک و ال دو همچنین دکمه های سمت چپ هر چهار تا از کار افتاده مشکل از بردشه؟ زیاد با دسته بازی نکردم و اورجینال خود دستگاه هستش می ارزه تعمیر شه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا