لنز ایکس باکس ۳۶۰ فت

لنز ایکس باکس 360 فت

لنز ایکس باکس ۳۶۰ فت

لنز ایکس باکس ۳۶۰ فت : بعد از مدتها استفاده مکرر از کنسول های Xbox 360 متوجه می شیم که برخی از بازی ها را دستگاه پشتیبانی نمی کند ، یا بازی هایی که از قبل روی دستگاه انجام میدادید دیگر اجرا نمی شود ، یا وسط بازی صفحه خاموش می شود و … تمام این ایرادات مربوط به اپتیک یا لنز دستگاه می باشد . لنز دستگاه ها از یک سیستم اپتیکال تشکیل شده و محتوای دیسک شما را به دستگاه انتقال می دهد.

عدم تعویض آن در طولانی مدت باعث خراب شدن بیشتر لنز شما و در نهایت عدم اجرای تمام بازی ها خواهد شد .

کاربران زیادی بعد از خرید بازی ایکس باکس از کپی خور طی تماس تلفنی اظهار داشتند که بازی های خریداری شده توسط شما روی دستگاه ما اجرا نمی شود.

با پیگیری های کارشناسان کپی خور متوجه این شدیم که مشکل از سی دی ها نیست برای مثال بازی که به یک مشتری دیگر فروخته شده به یک مشتری دیگر فروخته می شود و مشتری اول به دلیل سالم بودن بازی به کپی خور تماس نمی گیرد و مشتری دوم تماس می گیرد.

با پیگیری های لازم متوجه شدیم ، لنز دستگاه این افراد ایراد دار بوده و حتی اظهار داشتند برخی از بازی ها نیز اجرا می شود . اما این دلیلی بر معیوب بودن دیسک شما نیست.

بازی ها با سرعت و حجم متفاوتی به بازار عرضه شده است و ممکن است برخی از بازی های فشرده تر روی دستگاه شما اجرا نشود.

چنانچه از ابزار و دانش فنی برای تعویض لنز دستگاه برخوردار نیستین شخصاً به هیچ عنوان اقدام به تعویض اپتیک نکنید و با مراجعه به یکی از تعمیرکاران لوازم صوتی تصویری اقدام به تعمیر آن نمایید.

جهت ثبت سفارش تعمیرات ایکس با کارشناسان ما با شماره تلفن 02133918599 در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا