پشت پرده اکانت های جدید هکی PS4,ارزان های خطرناک

⚫️پشت پرده اکانت های جدید هکی
❌این مطلب صرفا جهت آگاهی شما دوستان گرامی اطلاع رسانی میگردد و استفاده یا عدم استفاده از این نوع اکانت ها به خود شخص شما بستگی دارد. ❌
🔺با شروع طرح فعال سازی دو مرحله ای اکانت های پلی استیشن توسط سونی و همچنین افزایش امنیت شبکه پلی استیشن نتورک در هنگام ورود به اکانت،به طور چشمگیری اکانت های ترکیبی/هکی کاهش یافتند و به ندرت اکانتی برای خرید در کانال های فروش اکانت های ترکیبی قرار میگرفت.🔻
🔻اما چندی است که دوباره موج وسیعی از اکانت های ترکیبی با بازی های روز و البته قیمت فوق العاده پایین درون کانال ها قرار میگیرند و یا برخی از دوستان با قیمت های خیلی پایین اقدام به نصب بازی های جدید بر روی کنسول میکنند!
🔘 اما داستان واقعی چیست؟
چگونه پکیج بازیهای روز (شامل RDR2،FIFA2021,PES2021 و …..) با قیمت خیلی پایین به فروش میرسند؟در صورتی که حتی اکانت های هکی تک بازیهای روز که قبلا برای فروش در کانال ها قرار میگرفتند قیمت خیلی بیشتر داشتند؟آیا روش جدیدی برای اجرای بازیهای جدید بر روی آخرین ورژن (در حال حاضر 8.03) منتشر شده است؟
پس در ادامه با ما همراه باشید.

⚫️پشت پرده اکانت های جدید هکی
🔺نظرتان درباره ی خرید یک حساب بانکی 300$ به قیمت 3$ چیست؟
این پیشنهاد برای هرکس میتواند اغوا کننده باشد و البته تقریبا میتواند معمای چگونگی فروش اکانت های هکی با قیمت فوق العاده پایین را برای ما حل کند.🔻
بله درست حدس زدید،نه فروشندگان اکانت ها تخفیف ویژه برای خریداران در نظر گرفته اند و البته نه روش جدیدی برای نصب بازیهای روز با قیمت پایین منتشر شده است،جواب معمای ما “شیوع استفاده از اکانت های پی پال هکی” و یا به اصطلاح روش بالانس است.
🔺پروسه تهیه یک اکانت هکی پی پال آنچنان سخت هم نیست (البته به دلیل غیر اخلاقی بودن اینکار از گفتن چگونگی تهیه معذوریم)
و اشخاص بعد از تهیه این نوع اکانت ها اقدام به ساخت اکانت PSN و سپس خرید بازی ها میکنند و در مرحله آخر اکانت پرشده از بازیهای روز را با قیمت خیلی پایین برای فروش قرار میدهد.البته به دو صورت انجام شود:

▪️حالت اول:استخراج مستقیم اطلاعات حساب فرد قربانی
یعنی فرد با نرم افزارهای مخصوص اقدام به استخراج حساب های پی پال های یک شخص میکند و از آن برای خرید بازیها استفاده میکند.
▪️حالت دوم:شخص اکانت هکی پی پال را تهیه کرده و اقدام به ساخت اکانت و در نهایت پر کردن اکانت با بازی های روز می کند و سپس برای فروش در کانال قرار میدهد.

🔴اما علت پایین بودن قیمت این اکانت های چیست؟مقدار ربسک این روش چه مقدار است؟

🔘Access to Sony Computer Entertainment Network with this System has been banned or temporarily suspended🔘

⚫️پشت پرده اکانت های جدید هکی

▪️در زمانی که این پیام برای شما به نمایش در آمد، متأسفانه کار از کار گذشته است! یعنی کنسول شما بطور کامل از شبکه آنلاین اخراج شده است و دسترسی شما تا آخرین لحظه عمر کنسول مسدود خواهد بود.این است سرانجام استفاده از این اکانت های ترکیبی سری جدید!
▪️سونی به صورت جدی در حال مقابله با استفاده کنندگان این اکانت ها مخصوصا از این نوع اکانت ها که بازی های آنها با پی پال هک شده خریداری شده اند می باشد و به سرعت و به محض وارد شدن به پلی استیشن نتورک آیدی کنسول شما ثبت و بن خواهد شد.
نکته قابل توجه این است که حتی با فرمت کردن کنسول باز هم ریسک بن شدن کنسول کاهش نخواهد یافت چراکه آیدی کنسول متخلف ثبت شده به عنوان استفاده کننده از پی پال هک شده برای همیشه در دیتابیس عظیم سونی خواهد ماند و این یعنی خداحافظی همیشگی کنسول شما با شبکه پلی استیشن نتورک.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا