شبکه کردن PS4 ها با یکدیگر بدون نیاز به اینترنت

افرادی که گیمر هستند و اهل بازی با کنسول می باشند، معمولا در اطرافیان خود هم گیمر های دیگری می شناسند که آن ها هم اهل بازی باشند. بنابراین چه چیز از این بهتر که کنسول ها را دور هم جمع کنید و با شبکه کردن PS4 ها یک بازی دسته جمعی چندنفره را تجربه کنید. البته این کار هم محدودیت هایی دارد مثلا این که بازی موردنظر شما می بایست از بازی چندنفره و تحت شبکه به ویژه بازی تحت شبکه محلی (LAN) پشتیبانی کند.

آموزش شبکه کردن PS4 ها برای اجرای بازی چند نفره

برای شبکه کردن PS4 ها با هم، حالا می خواهد دو PS4 یا بیشتر باشد، می بایست همه کنسول ها در یک شبکه باشند. یعنی اگر قرار است به صورت کابلی به هم وصل کنید باید همگی از طریق کابل LAN به یک روتر متصل شوند یا در بهترین حالت همگی از طریق WiFi به یک اکسس پوینت (مودم) وصل شوند.

در صورتی که این کار انجام شود تنها کاری که لازم است برای بازی چندنفره انجام دهید این است که یکی از کنسول ها میزبان شود و کنسول های دیگر در بازی به آن متصل شوند. دقیق مشابه چیزی که در ویدیو نمایش داده می شود یکی از کنسول ها بازی چند نفره را ایجاد می کند و کنسول دیگر در داخل محیط بازی به دنبال بازی ساخته شده می گردد و به آن وارد می شود.

نکته مهم : در این روش کنسول های شما نیازی به اینترنت نخواهند داشت و فقط کافی هست تا همگی در یک شبکه محلی باشند. بنابراین بازی کردن به این روش هیچ هزینه ای نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا