شایعه:پلی استیشن ۵ در سال 2018؟!

سونی تایید کرده است که PS4 Pro آخرین نسل از کنسول پلی استیشن نخواهد بود و پلی استیشن ۵ در راه است. شایعات اخیر حتی مبنی بر این هستند که احتمال زیاد پلی استیشن ۵ در سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد که البته منطقی هم هست چرا که تنها سونی است که مدتی برای عرضه یک مدل جدید دست نگه داشته و مدل های جدید کنسول بازی بازار را شرکت هایی مانند نینتندو و مایکروسافت در اختیار دارند.

همه چیز درباره پلی استیشن ۵

تا به این جای کار چیزی که به صورت رسمی از سوی سونی تایید شده است این است که بله با کنسولی به نام PlayStation 5 روبرو خواهیم بود ولی در ادامه این مقام مسئول می گوید که اما نه بزودی!

در ادامه که از این مقام مسئول درباره این که آیا قدم بعدی سونی عرضه PS5 خواهد بود یا خیر به این شکل پاسخ می دهد.

در حال حاضر روی این موضوع تمرکز کرده ایم که با چرخه حیات PS4 چگونه برخورد کنیم. فناوری و بهبود های مرتبط با شبکه پلاس PS4 چیزی است که فکر می کنیم بازار به دنبال آن است و ما هم آن را دنبال می کنیم. مردم تصویر و گرافیک قوی تری را انتظار دارند. اما بعد از این قرار است چه کار کنیم؟ صبر می کنیم و تماشا می کنیم که بازخورد چگونه است. اولین باری است که در چرخه حیات نوآوری ایجاد می کنیم و می خواهیم بدانیم که بازخورد کارمان چطور خواهد بود. ولی پلی استیشن های بیشتری در آینده وجود خواهند داشت.

اگرسازندگان بازی احساس نیاز به سخت افزاری قوی تر برای تولید بازی های خود کنند، ما هم آن را درک خواهیم کرد و باید بگوییم که چنین کاری را نمی شود با PS4 کرد. اگر مشکل این باشد بنابراین دلیل خوبی برای داشتن پلی استیشن ۵ وجود خواهد داشت.

با توجه به نتیجه گیری هایی که می توان از گفته های مقام مسئول سونی کرد، مطمینا تا سال آینده میلادی یعنی تا ۲۰۱۸ خبری از پلی استیشن ۵ نخواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا