رفع ارور CE-34878-0 پلی استیشن ۴

محتوای پیام ارور An error has occurred with the application و کد ارور CE-34878-0 می باشد.

این کد ارور زمانی نمایش داده می شود که بازی یا برنامه ای قصد اجرای آن را دارید کرش کند که می تواند بستگی به مسائل مختلفی داشته باشد.

به ترتیب مراحل زیر را برای رفع این خطا انجام بدهید.

  • اپلیکیشنی که قصد باز کردن آن را داشتید، ببندید؛ بازی و کنسول را به آخرین نسخه نرم افزاری آپدیت کنید و در نهایت سیستم را یکبار ریستارت کنید.
  • اگر در سیستم خود HDD یا هارد دیسک را ارتقا داده اید، هارد دیسک اصلی رو دوباره متصل کنید.
  • اگر همچنان خطا پاربرجا بود، از اطلاعات ذخیره شده خود بک آپ بگیرید و در کنسول خود به مسیر [Settings] > [Initialization] بروید و گزینه [Initialize PS4] را انتخاب کنید.
  • اگر این خطا با اجرای هر برنامه ای یا به محز شروع نمایش داده می شود، با پشتیبانی پلی استیشن تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورت بروز مشکل مشابه یا همین ارور جزئیات بیشتری از شرایط کنسول PS4 خود در انتهای همین نوشته قرار دهید تا شما را راهنمایی کنیم.

‫13 دیدگاه ها

  1. سلام
    من یسری بازی رو ps4 نصب کردم بدون سی دی البته یعنی دادم بیرون برام ریختن بعدش فقط تو یه بازی که تایتان فال2 باشه نمیره و این ارورو میده. از طرفیم نمیخوام به اینترنت وصل شم چون اگه وصل شم اینترنت بازیای دیگم قفل میشه. سوالم اینه این روش سومی که گفتید دقیقا چیکار میکنه؟
    با زدن اون گزینه مشکلی واسه بازیای دیگه پیش نمیاد؟

  2. سلام من یک ps4 دارم که همین امشب این ارور برای من اتفاق افتاد من هم مثل محمد بازی هام رو اکانتی ریختم دوباره این اتفاق برای من پیش میاد

  3. تو بازی horizon برای من یهو وسط بازی این ارور اومد و از بازی خارج شد, بعد که دوباره وارد شدم و continue زدم, باز هم ارور میداد. تا اینکه بازی رو از سیوهای مختلفی که داشتم یکی یکی لود کردم و دیدم که از سه تا سیو اخری این ارور میاد اما از سیوهای قبل تر مشکلی نبود و می شد بازی رو از اونجا ادامه داد. به نظرم مشکل میتونه گاهی از سیوهای بازی باشه.

  4. سلام من بازی فورت نایت رو دانلود کردم و بعد از لودینگش هنگ میکنه و کرش مبخوره.بازی های دیگه اینجوری نیستن.چیکار کنم

  5. سلام من بازی فورتنایت را خیلی وقت پیش دانلود کردم بعد از دوسال این ارور مواجه شدم روش هارو امتحان کردم باز نشدم کمک کنید لطفان

  6. من بازیم رو خودم با گیفت کارت از خود پلی استیشن ستور خریدم وقتی میرم توی بازی بعد از یه مدت که لوگوی شرکت سازندش و لودینگ رو برام میاره وقتی با انترنت میخوام برم تو خود بازی نمیزاره برم حالت افلاین بعد این ارور رو بهم میده وقتی بدون اینترنت میرم میگه افلاین فقط میتونی بازی کنی و اسم بازی هم :naruto to boruto shinobi striker هستش

  7. سلام من امروز دیسک جی تی ای وی خریدم زدم به پی اس فور ۴۰ گیگ اپدیت میخواست استوپ زدم بازیو باز کردم بعد وسط بازی همین ارور رو داد و از بازی پرت شدم بیرون یعنی یجورایی کرش کرده بود همینجور وایساده بود گیم بعد یدفعه پرت شدم بیرون لطفا راهنمایی کنید مشکل از دیسکه یا پلی استیشنم؟ چیکار کنم الان؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا