بلک فرایدی و تخفیفات سونی برای PlayStation

بلک فرایدی یا روز جمعه سیاه که از زمان طولانی در آمریکا روز تخفیف های ویژه برای آخرین جمعه سال در نظر گرفته شده است چند وقتی است که در سراسر دنیا اوج گرفته است، در بلک فرایدی مدارس و شرکت ها همگی تعطیل می باشند تا همگان بتوانند در این روز به خرید های خود با قیمت استثنایی ادامه دهند. معمولا شرکت های از چند روز و ی چند هفته قبل تخفیفات خود را بری بلک فرایدی اعلام می کنند و شرکت سونی نیز از این قاعده مستثنا نیست.

غول صنعت بازی سازی و سرگرمی ژاپنی یعنی شرکت سونی نیز تخفیفات دیجیتالی و فیزیکی خود را برای جمعه سیاه اعلام کرده است، این تخفیفات در مدت ۱۲ روز بین ۱۷ تا ۲۸ ماه نوامبر ادامه دارد.

از اولین روز ۱۹ نوامبر تا پایان روز ۲۷ (به تاریخ کشور ما می شود ۶ تا ۲۸ آذر) خریداران می توانند PlayStation VR را در باندل بازی Gran Turismo Sport که این پک شمال خود بازی GTS و یک هدست PlayStation VR و PS Camera است را با قیمت ۲۹۹ دلار و همین باندل را همراه بازی Skyrim و کنترلر های PS Move می توانید با قیمتی معدل ۳۵۰ دلار در خرده فروشی ها خریداری کنید.

از جمله تخفیفات دیگر سونی برای جمعه سیاه می توان به قیمت ۲۰۰ دلاری PlayStation Slim 1TB اشاره کرد و همچنین کنترلر های DualShock4 را با قیمت ۴۰ دلار می توانید تهیه کنید. سونی به غیر از تخفیف های فیزیکی تخفیفات دیجیتالی برای بلک فرایدی نیز در نظر گرفته است که شامل اشتراک PS Plus از ۱۷ تا ۲۸ نوامبر و برای کسانی که مشترک سویس PS Plus نیستند از ۲۱ تا ۲۸ نوامبر در دسترس خواهد بود، البته هنوز جزئیات دقیق تری از اینکه تخفیفات دیجیتالی به طور دقیق شامل چه محصولات و بازی هایی هستند اعلام نشده است. این تخفیفات که بیش از ۵۰% می باشد فرصت خوبی برای شما عزیزان است تا بتوانید در خرید های دیجیتالی کمپانی سونی شرکت کنید. اگر نیاز به اکانت PSN و یا گیفت کارت شرکت سونی دارید می توانید از فروشگاه GiftGift اقدام به خرید نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا