آموزش به اشتراک گذاری بازی بر روی دو کنسول PS4

با خرید بازی های پلی استیشن ۴ به صورت دیجیتال شما می توانید بازی های خود را با یکی از دوستانتان به اشتراک بگذارید و هر دو به طور همزمان بازی های به اشتراک گذاشته شده را بازی کنید. علاوه بر بازی ها، می توانید اشتراک پلی استیشن پلاس را هم به اشتراک بگذارید. توجه داشته باشید که دوستتان هم می تواند بازی های دیجیتال و اشتراک پلاس خود را با شما به اشتراک بگذارد. و در نتیجه در هر زمان، تنها یکی از شما نیاز دارد اشتراک پلاس داشته باشد تا هر دوی شما بتوانید آنلاین بازی کنید. برای درک چگونگی به اشتراک گذاری بازی ها باید با پرایمری کردن آشنا شوید.

فعال کردن پلی استیشن به عنوان کنسول پرایمری :

با استفاده از حساب شبکه ی سرگرمی سونی خود (PSN Account) ، سیستم PS4 خود را به عنوان سیستم پرایمری (Primary) فعال کنید. فعال کردن سیستم خود این ویژگی ها را فراهم می سازد:

  • هر کسی که از سیستم PS4 پرایمری شما استفاده کند (چه با حساب خود وارد شود چه با حساب شما)، می تواند از برنامه ها و بازی هایی که از پلی استیشن استور (PlayStation Store) خریداری کردید استفاده کند.
  • هرکسی که از سیستم PS4 پرایمری شما استفاده کند می تواند از امکانات اشتراک پلی استیشن پلاس شما بهره مند شود.
  • شما برای هر حساب سونی (PSN account) تنها یک کنسول را می توانید پرایمری کنید.
  • زمانی که یک کنسول را فعال می کنید، بقیه ی کاربران آن کنسول می توانند از بازی ها و امکانات پلی استیشن پلاس استفاده کنند، حتی اگر آن کاربر login نشده باشد.

در نتیجه شما می توانید با پرایمری کردن کنسول خود با اکانت دوستتان و پرایمری کردن کنسول دوستتان با اکانت خود، بازی ها و اشتراک پلاس را بهه اشتراک بگذارید.

نحوه ی پرایمری کردن کنسول:

(Settings) > [PlayStation Network/Account Management] > [Activate as Your Primary PS4] > [Activate]

غیر فعال کردن کنسول از پرایمری:

روی کنسولی که روی اکانت شما پرایمری است مراحل زیر را طی کنید.

(Settings) > [PlayStation Network/Account Management] > [Activate as Your Primary PS4] > [Deactivate]

توجه داشته باشید که اگر می خواهید کنسول دوستتان را روی حساب PSN خود پرایمری کنید باید ابتدا کنسول خودتان را با اکانت خودتان از حالت پرایمری غیر فعال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا