کنسول Xbox One به روز رسانی نمی شود

کنسول Xbox One به روز رسانی نمی شود

برخی از کاربران گزارش کرده اند که در مرحله به روزرسانی اجباری کنسول دچار مشکل شده اند.

هنگامی که چنین مشکلی پیش می آید، کنسول قادر به دسترسی به اکثر ویژگی های Xbox One نخواهد بود.

راه حل های آپدیت ایکس باکس Xbox One

این مشکل می تواند از خود کنسول، اتصال اینترنت و یا حتی از خود مایکروسافت باشد.

صرف نظر از علت بروز این مشکل، اکنون سیستمی دارید که به درستی کار نمی کند. پیش از آنکه با مایکروسافت تماس بگیرید، چند مرحله وجود دارد که بهتر است آن ها را امتحان نمایید.

– اتصال اینترنت خود را بررسی کنید، ممکن است از نظر شما اینترنت وصل باشد، اما هرگونه قطعی در اتصال اینترنت می تواند کل فرآیند به روز رسانی را مختل کند.

– بعداً دوباره امتحان نمایید. اگر در دانلود به روزرسانی دچار مشکل شدید، ممکن است این مشکل از طرف خود مایکروسافت باشد، معمولاً زمانی که تعداد زیادی از کاربران به صورت همزمان اقدام به آپدیت کنسول خود می کنند و یا هنگامی که سرور در حالت Maintenance (تعمیر) قرار میگیرد، چنین مشکلی رخ می دهد. یک الی دو ساعت به آن مهلت دهید.

اگر این مشکل همچنان بر قوت خود باقی ماند، صفحه Microsoft Live Status را بررسی کنید.

اگر این مشکل مربوط به خود مایکروسافت باشد، حتما در این صفحه اعلام خواهد شد.

– سخت افزار خود را بررسی کنید. این مورد نیز کاملاً واضح به نظر می رسد، اما اگر از اینترنت Wifi استفاده می کنید و خطایی دریافت کردید، حتما اتصال سیمی Ethernet را امتحان نمایید.

– Xbox One خود را ریست کنید. دکمه پاور را به مدت ۵ ثانیه نگه دارید تا کنسول خاموش شود، سپس اتصالات سیمی آن را جدا کرده و ۳۰ ثانیه صبر کنید. دوباره سیم ها را متصل کرده و دستگاه را روشن نمایید.

این کار، حافظه پنهان (Cache) دستگاه را پاک کرده و کارت شبکه را دوباره تنظیم می کند.

– اگر پیام خاصی در مورد بروز خطا در به روز رسانی یا اتصال آنلاین دریافت کردید، به لیست خطای اتصال مایکروسافت مراجعه نمایید.

– اگر با وجود تمام این راه ها همچنان موفق به دانلود به روزرسانی نشدید، وقت آن رسیده که با مایکروسافت تماس بگیرید.

مشکلات ایکس باکس وان

برای حل این مشکل با توجه به اینکه سخت افزاری هست میتوانید دستگاه خود را با هماهنگی های لازم با بخش تعمیرات ما و ارتباط با شماره تلفن 02133918599 برای تعمیر به مرکز تعمیرات کپی خور با خیال راحت واگذار نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا