تعمیرات تخصصی PS4

تعمیرات PS4 به صورت تخصصی

پلی استیشن ۴ یا همان PS4 یکی از کنسول های بازیست که طرفداران بسیاری در سراسر جهان و همچنین داخل ایران دارد.

این کنسول بازی با توجه به تکنولوژی های به کار رفته در آن در هنگام خرابی میتواند بسیار هزینه ساز شود. به همین سبب لازم است تا سلامت دستگاه PS4 خود را در نظر داشته باشید تا نیازی به تعمیرات اضافی و هزینه های جانبی آن نباشد.

اما بعضی مواقع حتی با وجود مراقبت از دستگاهتان ، مشکلاتی برای PS4 شما پیدا خواهد شد. به همین دلیل نیاز است تا تعمیرات PS4 خود را به دست تعمیرکارانی ماهر بسپارید.

تعمیرکاران حرفه ای کپی خور میتوانند از جزئی ترین مشکلات تا بزرگترین مشکلات دستگاه شما را بر طرف نمایند.

جهت ثبت سفارش تعمیرات ایکس با کارشناسان ما با شماره تلفن 02133918599 در تماس باشید.

تعمیرات دسته PS4 به صورت تخصصی

دسته PS4 رابط اصلی شما با کنسول PS4 است.

در صورت ایجاد اختلال برای دسته PS4 امکان کار کردن با پلی استیشن خود را از دست میدهید.

موارد مختلفی میتواند باعث بروز خرابی دسته PS4 شود. برای اینکه بفهمید آیا دسته PS4 شما دچار ایراد شده است به مواردی همچون داغ شدن بیش از حد دسته ، لرزش بی مورد دسته PS4 ، نمایش خطا روی دسته PS4 و عدم کارکرد صحیح دسته در بازی ، توجه نمایید.

برای جلوگیری از آسیب بیشتر دسته PS4 ، باید جهت بررسی دقیق مشکل این کار را به دست تعمیرکاران مجاز و حرفه ای دسته PS4 بسپارید.

تعمیر کاران حرفه ای ما میتوانند با بررسی دقیق مشکل دسته PS4 شما فرآیند تعمیر دسته PS4 شما را شروع نمایند.

جهت ثبت سفارش تعمیرات ایکس با کارشناسان ما با شماره تلفن 02133918599در تماس باشید.

برخی از دکمه های دسته PS4 درست کار نمی کنند. دلیل چیست؟

برخی از دکمه های دسته PS4 باید چندین بار فشار داده شوند تا درست عمل کنند. در اکثر موارد مشکل عدم کارکرد صحیح دکمه های PS4 تمام شدن قطعه ای به نام ذغالی است. ذغالی قطعه ای مصرفی در دسته های PS4 بوده که باید پس از مدتی تعویض شوند. برای این کار نیاز است تا تعویض این قطعه توسط متخصصین تعمیرات دسته PS4 انجام گیرد. تعویض ذغالی دسته PS4 یکی از متداول ترین تعمیرات دسته PS4 میباشد. از این رو نگران دسته PS4 خود نباشید.

روشن شدن چراغ آبی چشمک زن PS4 بعد از روشن شدن. دلیل آن چیست؟

چراغ آبی چشمک زن PS4 به چراغ مرگ PS4 تعبیر میشود. این چراغ نشان دهنده مشکل بسیار جدی برای دستگاه شماست. در صورتی که چراغ آبی چشمک زن پلی استیشن ۴ شما روشن شد ، حتما در سریع ترین زمان ممکن دستگاهتان را به مرکز تعمیرات PS4 ببرید. تعمیرکاران دیجی آنلاین ۲۴ در سریع ترین زمان ممکن مشکل دستگاه شما را یافته و تعمیرات آنرا آغاز خواهند کرد.

دلیل شارژ نشدن دسته PS4 چیست؟ چطور به صورت ابتدایی این مشکل را حل کنیم؟

یکی از مشکلات رایج در مشکلات دسته PS4 شارژ نشدن این دسته ها میباشد. اکثر اوقات خطاهای سخت افزاری باعث بروز چنین مشکلی میشوند. برای رفع ابتدایی این مشکل کافیست با استفاده از ورودی دسته ، دسته PS4 خود را ریست نمایید و سپس به شارژ بزنید. در صورتی که مشکل دسته رفع نشد باید ورودی و خروجی USB را چک کند. ممکن است USB خود دسته یا شارژ به مشکل برخورده باشد. از دیگر دلایل شارژ نشدن دسته میتوان به آسیب توسط پاور بانک یا شارژ موبایل اشاره کرد. برخی اوقات پس از شارژ شدن دسته به طور نگهانی شارژ دسته خالی میشود. شما میتوانید برای بررسی این مشکلات ، دسته و شارژر PS4 خود را به مرکز تعمیرات PS4 و دسته PS4 ببرید تا مشکل دستگاهتان بررسی و حل شود. تعمیرکاران خبره ما میتوانند شما را در این امر یاری نمایند.

روشن نشدن دسته PS4 با شارژ فول. مشکل از کجاست؟

روشن نشدن دسته PS4 با شارژ پر میتواند دلایل مختلفی داشته باشد. این مشکل یکی از مشکلات رایج در PS4 بوده و حل کردن مشکل آن راحت است. یکی از مواردی که باعث به وجود امدن این مشکل میشود، حضور میدان مغناطیسی در اطراف دستگاه میباشد. این موضع میتواند باعث هنگ کردن دستگاه شود. در صورتی که با ریست کردن دسته ها مشکل بر طرف نشد حتما باید دستگاه و دسته های PS4 را به واحد تعمیرات بسپارید.

انحراف آنالوگ دسته PS4 در حین بازی. مشکل از کجاست؟

در صورتی که هنگام بازی آنالوگ را به سمت جلو میبرید اما کاراکتر بازی به چپ یا راست منحرف میشود ، ممکن است شوکر دسته یا مدار آن دچار ایراد شده باشد. معمولا برای تست این مشکل باید روی بازی های شوتر یا تفنگی تست کرد. اگر همچنان این مشکل پا بر جا بود باید دسته PS4 خود را به تعمیرکاران مجاز نشان دهید تا این مشکل را رفع نمایید.

دکمه بازگشت به بالا